HAUL KOSMETYCZNY #1

poniedziałek, października 16, 2017

Hej !

Po bardzo długiej przerwie od blogowania postanowiłam podjąć kolejną próbę powrotu.
Jest to spowodowane chęcią dotarcia do jak największego grona osób, a myślę, że słowo pisane jest jedną z najlepszych i najciekawszych form zaraz po zdjęciach czy filmikach.

Przychodzę dziś do Was tak jak mówi tytuł z haulem zakupowym. Tematyka kosmetyczna jest mi bardzo bliska. Zwracam dużą uwagę na dobór kosmetyków, jakich używam na co dzień, tak aby w pełni spełniały moje oczekiwania. Ostatni czas Rossmanowskich promocji wpisuje się również jak najbardziej w temat. Mam nadzieję, że post okażę się przydatny i zachęci którąś z Was do testowania nowych produktów.








*Rimmel Match Perfection 001 Transparent 
*Catrice HD Liquid Coverage 030 Sand Beige
*Revlon Colorstay 250 Fresh Beige/Beige Frais
*Maybelline Fit me 104
*Loreal True Match 3.R/3.C Rose Beige
*Sensique Contour Trio Palette
*Lovely Dark Nude make up kit
*Wibo Eyebrow pomade 2 Dark Brown
*Bell HypoAllergenic 
*Lovely Highlighter Gold
*Kobo magic corector mix
*Wibo Diamond Iluminator

*Lovely K-Lips nr.4
*Lovely Perfect Line nr.1
*My Secret liquid lipstick nr.14
*Kobo nr.425 Glass of wine

Napiszcie w komentarzach czy chcielibyście recenzje wybranych produktów, których używam na co dzień. 
Jeśli tak to jakich?

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Zapraszam na mojego 

instagrama: maryla_a 
https://www.instagram.com/maryla_a/
oraz 
snapchata: marylaxo


You Might Also Like

4 komentarze

  1. cudowne kolory. bardzo takie lubię.
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolory paletki

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą paletkę, świetnie się sprawdza. :) a pomadki widzę, że preferujesz w podobnych do mnie kolorach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Followers